نوشته شده توسط : boy

لطفا پسرهای زیبا عکس خود را به آدرس

 

booy123@yahoo.com  بفرستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 1300
|
امتیاز مطلب : 125
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 18 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نازی در تاریخ : 1393/9/29/6 - - گفته است :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............

/weblog/file/img/m.jpg
علی هیکل در تاریخ : 1393/7/5/6 - - گفته است :
سلام به دوست عزیزم. بسیار عالی بود. منم یکی دارم. بیا بدردت می خوره :
www.alisafizadeh1376.lxb.ir

/weblog/file/img/m.jpg
تکنوازنده عشق در تاریخ : 1391/6/3/5 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری
دوست دارم باهاتون تبادل لینک کنم لطفا
منو با نام شماره دختروپسر وباتوضیحات زیر لینک کن
بهم خبر بده تا لینکتون کنم
توضیحات
سلام
اگه دنبال دوست میگردی
گه حوصلت سر رفته
اگه چت روم باز نمیشه
اگه دوست داری نویسنده بشی
اگه لینک دانلود جدید نداری
بیا به شمایک
shoma1.LoxBlog.Com
منتظرتم
باتشکرفراوان

/weblog/file/img/m.jpg
ZAHRA در تاریخ : 1391/6/1/3 - - گفته است :
Salam,weblogetOon kheili khobe omidvaram movafagh bashid!

be webloge manam sar bezanid.khoshhal misham!

agar maiel bOodid linkam konid bad khabar bedid ta manam linketOon konam!

montazere hozore garmetOon hastam!

Ya Ali madad

/commenting/avatars/boy-931944.jpg
لقمان در تاریخ : 1391/3/10/3 - - گفته است :
وبلاگت رو ميپسندم چون اسم قشنگي داره.به ما هم سربزن/ منتظرت هستم boy

/weblog/file/img/m.jpg
mahan در تاریخ : 1389/11/30/6 - - گفته است :
سلام یه سری به من بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: