نوشته شده توسط : boy

    





:: بازدید از این مطلب : 1283
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 18 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mahdi در تاریخ : 1392/6/13/3 - - گفته است :
سلام بر شما دوست عزیز

از وبلاگت دیدن کردم ! وبلاگ خوبی داری!

برای آپلود عکس ها و فایل های وبلاگت پیشنهاد می کنم به ما سر بزن!

آپلود سنتر قدرتمند UYF مکانی امن برای آپلود فایل های شما!

آپلود با حجم بالا|بدون محدودیت حجم برای کاربر|آپلود از آدرس|آپلود تا سقف 100mb برای کاربران|بدون تغییر نام فایل|میزبانی همیشگی برای فایل های شما|رایگان|منتظر حضورتان هستیم|آپلود سنتر قدرتمند UYF

/weblog/file/img/m.jpg
کسب درآمد اینترنتی در تاریخ : 1392/6/1/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز آیا به دنبال کسب درآمد خوب از اینترنت هستی؟
آیا از بیکار بودن تو اینترنت خسته شدی؟
با این سایت میتونی اگه بخوای به درآمد ماهی 600 هزار تومان برسی و کار شما خیلی راحته.
با عضویت در این سایت از همین حالا شروع کنید من الآن دو ساله تو این کارم از من که چیزی کم نمیشه میخوام شما رو هم راهنمای کنم تا از اینترنت پول در بیارین.
برای عضویت لینک زیر را به صورت کامل کپی کرده و در سایت قرار دهید:
http://www.melibux.ir/?r=210038787
برای مطمئن شدن به پرداخت های سایت و انجمنش سر بزنید با تشکر.

اینم سایتی برای آشنایی با روش های مطمئن کسب درآمد
http://daramadzayi2.rzb.ir/

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1392/5/28/1 - - گفته است :
سلام دوست من
تا حالا به این فکر کردی که خیلی راحت می تونی هر روز با صرف چند دقیقه از اینترنت درآمد کسب کنی؟ اره درسته میشه.تنها کاری که باید بکنی اینهه که هر روز چند تا تبلیغ مشاهده کنی با عضویت تو ملی باکس و هر روز با 10 دقیقه وقت گذاشتن می شه. حتما یه سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی. یه سایت درامد زا و فوق العاده عالی. من الان 2 ماهه دارم فعالیت می کنم خیلی هم راضی هستم و می خوام به عنوان یه شغل دوم برای همیشه ادامش بدم. منتظرتم. http://melibux.ir/?r=795408897

/weblog/file/img/m.jpg
amin rank در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
سلام
بهترین سایت ها برای افزایش بازدید وبلاگ شما

امین رنک سامانه افزایش بازدید rank.buxamin.ir
لینک باکس buxamin.ir
تبادل لینک اتوماتیک buxamin.ir/links


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ

/weblog/file/img/m.jpg
ندا در تاریخ : 1392/5/16/3 - - گفته است :
سلام داشتم وبلاگتو میخوندم مطالب جالبی داری فقط یکم بد خطی . .. .
شوخی کردم
من ندا هستم دانشجو رشته کار افرینی ما یه شبکه اجتماعی را اندازی کردیم برای کسایی که دنبال شغل یه کار میگردن اگه دوس داشتی توش ثبت نام کار کردن باهاش خیلی سریع راحته و احتمال اینکه شغلی رو که دوس داری پیدا کنی زیاده
توی شبکه بیشتر با هم اشنا میشیم
عکستم بفرستا
www.bazarei.com
منتظرم

/weblog/file/img/m.jpg
ایمان در تاریخ : 1392/5/15/2 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوب و جالبی دارید

خودتون یا دوستاتون سرور مجازی خواستین به من سر بزنید اگه خواستی تبادل لینک هم میکنم

آیدی من : chaishpish@yahoo.com

/weblog/file/img/m.jpg
ممسي در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
آنچه نادیدنی بود از مردم دنیا دیده ام
اکنون باورم شده آرامش نابینا از چیست
---------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار
قشنگترين ابزارهاي زيباساز
قشنگترين متن ها و جملات عاشقانه همراه با عكس هاي مجاز
كد اهنگ هاي تصويري و متن دار با سرعت لود بسيار بالا
...
----------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار
www.sacar.ir

/weblog/file/img/m.jpg
بردیا رضایی در تاریخ : 1392/4/6/4 - - گفته است :
سلام
شرکت یو- اینوست یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تجارت و کسب درآمد در دنیای اینترنت می باشد.این شرکت که حدود ۵ سال از فعالیت حرفه ایش در زمینه کسب درآمد می گذرد توانسته نظر بسیاری از کاربران حرفه ای در این زمینه را به خود جلب کند.
شرکت یواینوست با بهره گیری از کارشناسان و ویزوتورهایش پروژه های مختلفی از سراسر جهان را به کاربران خود معرفی می کند و کابران هم با خرید سهام یا اوراق مشارکت این شرکت ها از سود سهام برخوردار می شوند و شرکت هم ۱۰ درصد سود شما را به عنوان حق الزحمه می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر بروید
http://uinvestpay.blogfa.com

/weblog/file/img/m.jpg
بردیا رضایی در تاریخ : 1392/4/6/4 - - گفته است :
سلام
شرکت یو- اینوست یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تجارت و کسب درآمد در دنیای اینترنت می باشد.این شرکت که حدود ۵ سال از فعالیت حرفه ایش در زمینه کسب درآمد می گذرد توانسته نظر بسیاری از کاربران حرفه ای در این زمینه را به خود جلب کند.
شرکت یواینوست با بهره گیری از کارشناسان و ویزوتورهایش پروژه های مختلفی از سراسر جهان را به کاربران خود معرفی می کند و کابران هم با خرید سهام یا اوراق مشارکت این شرکت ها از سود سهام برخوردار می شوند و شرکت هم ۱۰ درصد سود شما را به عنوان حق الزحمه می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر بروید
http://uinvestpay.blogfa.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: